tirsdag 17. mars 2015

Art Journal - Freedom is

Da var alle mine nyttårsfortsetter brutt....... jeg har handlet nytt utstyr og er SÅ GLAD :D Innkjøpet er noen nye stensiler og Prima Color Bloom Sprayer. Det er 4 av dem jeg har brukt her ( 2 på bakgrunnen og 2 på tagen).

Denne journalsiden er bygd opp etter samme "lest" som den i det forje innlegget, men du verden så forskjellige uttrykk!

"Heldigvis" fikk vi en regnværsdag og jeg kunne teste sprayene med god samvittighet og bare kose meg på Piabua.


Materialer; Gesso, Prima Color Bloom (Deep Teal, Soft Teal, Tea Stain og Worn Leather). Archival Ink Sepia, diverse stempler og en stensil. Collagepapiret er fra en av Spellbinders papirblokker). Skriften på tagen (den har jeg laget av akvarell-papir) er min egen håndskrift.




Tusen takk for at du tittet innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar