fredag 6. mars 2015

Art Journal The Nature


En av tingene som er litt frustrerende når jeg holder på med mine kreative krumspring er at markedet overveldes av nye produkter som jeg selvfølgelig HAR LYST PÅ!!!!! - men pengebeholdningen sier NEI!!!

Siden målet mitt i år er å bruke opp mest mulig før jeg kjøper nytt så googlet jeg litt om jeg kunne mikse&trikse litt selv? Så langt så godt :D

Jeg har lenge hatt lyst til å bruke spray som er vannfast og derfor kjøpte jeg meg Airbrush Medium og mikset det med akrylmaling (som jeg har nok av). Jeg hadde liggende små sprayflasker som blandingen ble fylt opp i --------> PERFEKT konsistens :D

Da var det bare å trå til (for de som driver med Mixed Media kan jeg si at jeg laget meg Heavy Gesso ved å blande litt barnepudder inn i en desj vanlig gesso til konsistensen ble som jeg ønsket - fungerte flott!)

Her er resultatet mitt:




Nærbilde av all "struktur":

Tusen takk for at du tittet innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar