onsdag 25. mars 2015

Art Journal Be a voice

Da jeg startet denne siden i dag visste jeg bare at den skulle være gul, rød, hvit og sort. Noen annen ide hadde jeg ikke.....

Jeg mikset rød- og gul akrylmaling i hver sin liten sprayflaske for å lage sprayer/mist. En klatt maling, vann og Airbrush-medium gir en flott spray som ikke klumper eller klasjer. Sprayet så siden etter ett lag gesso som hadde fått tørke og så var jeg i full gang :)

Så var det fram med noen stensiler, hvit akrylmaling og sort Archival ink og siden begynte å forme seg.

I en bok jeg har på arbeidsbenken min noterer jeg quotes/sayings når jeg finner noen og vips! "be-a-voice-not-an-echo" passet perfekt.

Til skriften har jeg brukt 0.8mm Zig Writer Pen.









Takk til deg som stakk innom siden min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar