lørdag 28. desember 2013

Quilled solsikke/sunflower til kort


Først vil jeg ønske alle til lykke med julen :)

Her har det vært en stille og koselig jul med mange turer rundt omkring. Jeg må jo "ha noe mellom fingrene" når jeg sitter og quillingen passer meg utmerket.

Nå har det straks gått en måned siden jeg begynte med dette og det blir nok en hobby jeg kommer til å fortsette med - rett og slett kjempegøy :D


Her har jeg laget et dobbelt kort på ca 15 x 15 cm.
Jeg har quillet solsikker, et par blå blomster samt kruseduller og en liten marihøne.



 Til alt har jeg brukt 3mm brede papirstrimler i totalt 8 farger. Jeg er så glad i ton-i-ton farger og det har brukt på begge blomstene samt montert alt på blå sikler.

Marihønas følehorn er 0,7mm og det var så vidt jeg så dem når jeg skulle lime dem fast :) Men, jeg synes den ble veldig søt! :D



Nærbilde av den ene blå blomsten samt en uutsprungen solsikke.















Jeg blir helt fasinert over hva man kan gjøre med papir! :D



Takk for at du tittet innom bloggen min! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar