tirsdag 28. juli 2015

Art Journal: A Zoo In My Luggage

Nå er det lenge siden jeg har blogget selv om jeg driver med mine hobbyer litt hver dag. Litt sånn tiltak å fotografere arbeidene og blogge dem ut.

I dag kom mannen min hjem med en bok til meg fra en brukthandel. Han lurte på om jeg kunne nyttiggjøre meg den....... kanskje en ArtJournal?

Boken er en barnebok fra 1958 og har det herlige navnet A Zoo In My Luggage :)

Jeg falt for både boken og så absolutt muligheten for å gjøre den om til en ArtJournal.

Så tenkt så gjort!



Jeg har revet sider og brukt gesso før jeg farget dem med PanPastell. Distresset kantene med noenlunde samme farge. Deretter  limte jeg dem sammen etter litt bruk av stempler og Ranger Distress Ink.


 Sommerfuglstemplet jeg har brukt er fra Tim Holzt Collection Watercolor CMS217

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar