onsdag 29. juli 2015

Art Journal Cockeyed today?

Denne gamle boken fra 1958 er suveren å artjournale i. Jeg limer 2 og 2 sider sammen med Matte Gel Medium - matte gel medium gir helt flate siden uten bukler (det får jeg nå jeg bruker papirlim).

Bakgrunnen har jeg laget ved hjelp av stensil og Modeling Paste. Dette lot jeg tørke godt før alt fikk et strøk Gesso

Deretter brukte jeg 4 farger Akrylmaling samt hvit og sort og malte og stemplet.

Sidene fikk også stempling med Archival Ink 

Med Washitape og hvit Uniball Signo Pencil laget jeg litt ekstra tekstur.

Teksten er JIPPIIII - skrevet med min nyervervede gamle Facit Skrivemaskin og fuglen er et stempel fra Tim Holtz Collection Bird Crazy. Bak teksten og bildet har jeg brukt oppfliset gasbind som jeg farget med Dylusions InkSpray









Tusen takk for at du tittet innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar