fredag 14. februar 2014

My first LO (layout)

For dere som kjenner meg er det vel ikke noen overraskelse at jeg prøver noe nytt???? og at jeg elsker utfordringer??? :)

Denne gangen prøver jeg meg på en layout (LO) for første gang og tar  den herlig utfordringen fra www.scrapfriends.com.au

Det er jo lov å prøve seg og så lærer jeg nok litt underveis :)


Slik ser skissen ut jeg skal arbeide etter:





Og her er resultatet mitt;


Bildet jeg har brukt er min manns oldefar, bestefar og far tatt i 1925.
Ellers har jeg brukt rustete binders og boltret meg med diverse scrappbooking-papir, litt washi-tape, fimoleire (fuglene)og kakeserviett. 
Bakgrunnen er et scrappbooking-papir (12 x 12") som jeg har brukt sjablong og gesso på samt litt blå oljepasetell.

Prosessen var kjempegøy og mannen ble fornøyd med familiebildet sitt :D

Så, da er det bare å prøve seg :)

2 kommentarer:

  1. Har kikket litt rundt i bloggen din nå! Nydelige ting du lager! ♥♥
    What?? Er dette din aller første LO??? Skulle tro du hadde holdt på i mange år!
    Utrolig stilig! Med både medium, lag på lag, herlig oppsett og herlig pynt!
    Bøyer meg i støvet! Du er kjempeflink! ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk for så koselig kommentar - blir så glad :D Når det gjelder scrapping er jeg helt fersk i faget men jeg har jo drevet med litt AJ de siste månedene så forhåpentligvis lærer jeg - kjempegøy i alle fall :D

      Slett