torsdag 13. februar 2014

ArtJournal Your value

Det er så utrolig mange flotte sitat å finne på nettet og jeg blir bare så inspirert :)

Her har jeg laget bakgrunnen med oppklipte papirbiter. Siden har så fått seg 2 strøk med akrylmaling (vasket utover med babysaviett). 

Jeg laget meg en hjerte- og sirkelsjablong av papir og brukte den til å dytte litt gesso nedi. Hjerter og sirkler fikk en liten skygge av oljepastell.

Tørrembrosset et aquarellpapir, klippet ut hovedhjerte og vimplene og sprayet dem med blekk.

En gammel blonde ble limt på siden og vimpler, tekst og hjeret montert.



Jeg stemplet også lett noen sommerfugler utover siden.



Her er den vakre teksten :)



Tusen takk til deg som tok deg tid til å titte innom :)

2 kommentarer:

  1. WOW! Jeg er mektig IMPONERT!!! Hva du får til! Så kreativ! ♥
    Lekker AJ side, kule teknikker, farger og utrolig kreativt satt sammen!

    SvarSlett
  2. <3 -lig tusen takk :D Har et mål om å bruke det jeg finner på hobbyrommet av ting til dekor - gøy å eksperimentere litt og å få være kreativ :D

    SvarSlett