lørdag 8. februar 2014

Da har jeg hatt det litt gøy igjen i journalen min :)

Bakgrunnen har jeg laget med Inktense Blocks, teksturpasta, murstein-sjablong og et stempel.

Så kuttet jeg papp fra en pizzakartong i div biter og brukte samme teknikken på dem som jeg beskrev i forje innlegg.

I tilleg har jeg farget litt gas med Inktense Blocks og limt bitene under de små panelene.





Etter at jeg hadde gitt journalsiden et strøk med Inktense Blocks la jeg murstein-stensilen over og fylte dele av den med teksturpasta. Mursteinene ble så malt med Inktense Blocks - samme farge som bakgrunnen - bare mer av den slik at fargen ble mer intens.



Jeg har ikke så mange stempler men her har jeg boltret meg med dem jeg har :)


Ha ei kreativ og trivelig helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar