torsdag 6. februar 2014

Art Journal med Art Tiles

Her er mine forsøk på å lage AT-er (Art Tiles). 

Inspirasjonen fikk jeg HER - en utrolig dyktig dame :)

For å lage dem har jeg skjært ut firkanter som er 2,5 x 2,5 cm store  (1 x 1") av pappen på baksiden av en tegneblokk.

De er så blitt gessoet, stemplet, gessoet igjen og så stemplet med det jeg hadde av små stempler.

Så er de farget med distress-ink, tørket godt og fått et lag med Modge Podge.

Tilslutt et tykt strøk med lakk.

Jeg synes de ble så flotte at de fikk en egen side i ArtJournalen min.

Hjertene er små tre-hjerter som ble dekorert like ens :)





Små detaljer og vakker dekort til både journal, kort, gaver etc.

Bakgrunnen er laget med Inktense Blocks, vann- og fargesprut.


Takk for at du tittet innom - håper noen av mine arbeider vil inspirere deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar