fredag 13. desember 2013

Quilled monogram


I dag ble et quilled bilde ferdig med "min" bokstav. Denne 3D-effekten quillingen lager er bare så herlig :)

Jeg ble inspirert av denne utrolig flinke damen HER

Jeg har bare quillet i ca 10 dager og har masse igjen å lære men, så langt så er jeg veldig fornøyd med hva jeg får til :D

Etter hvert skal jeg få laget en skikkelig ramme til denne og den blir nok å pryde veggen inne på Piabua :)






Den spede begynnelse. Jeg skrev ut B på pc`n - kun med konturer og i lys grå farge. Så var det bare å brette 3mm papirstrimler og lime dem på "høykant" rundt.



Her er et nærbilde av nedre kant. Der har jeg laget svirvler mens jeg hadde norsk rosemaling i tankene.



Nærbilde av B-en med alle quillede svirvler.





Takk for at du besøkte siden min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar