fredag 8. november 2013

Min journal-utfordring


Etter å ha bruk hjemmesydd journal en stund ville jeg kjøpe meg 
 ny. Finnabair har flotte journaler og jeg sendte inn bestilling på denne;

  Finnabair - Vintage Vanity Collection - 5.5 x 7.5 Art Journal.


Alt for sent oppdaget jeg at jeg ikke hadde lest nøye nok på størrelsen og fikk da en ALT FOR LITEN journal i posten!
På bildet der du forsiden med dekselet til fotoapparatet på slik at du får et inntrykk av størrelsen (målene ovenfor er i inch!)



Etter å ha summet meg et øyeblikk fant jeg ut at det  var en lekker om enn liten journal. Så; JEG TAR UTFORDRINGEN MED Å BRUKE DEN :D

Her er bildet av 1. side;



Valgte meg noen flotte ord fra nettet og ble helt fornøyd med resultatet :)

Sommerfuglene har jeg laget av sånn mellomleggspapir fra et gammelt fotoalbum som aldri ble brukt. Det papiret ble limt på et vanlig tegneblokkpapir, sprayet med blekk og så skjært ut og lakkert.



Med dagens journalside (den ble dobbel) ønsker jeg dere alle ei flott, trivelig og gøyal helg :D





2 kommentarer:

  1. To helt fantastiske sider i en flott ny journaling bok. Gikk kurs med Anna og lagde egne bøker. Satan den dama er kreativ altså :-)

    SvarSlett
  2. Takker igjen Lena :) Ble litt nyskjerrig på hvem Anna er? Har sydd journalbøker med coptic-binding selv og det er jo det som er mest gøy; lage alt selv :)

    SvarSlett