onsdag 13. november 2013

En liten blomst må man ha

Som jeg skrev i et tidligere innlegg kjøpte jeg feil Finnabair Art Journal. Jeg måtte selvfølgelig sende inn ny bestilling på den størrelsen jeg egentlig ville ha.

I mellomtiden laget jeg noen journalsider og her er en av dem.




Her har jeg brukt blekk på sprayflasker til å farge med. Jeg lager ofte tekstur på journalsider ved hjelp av strukturpasta og vanlig gas-bind. Jeg smører pastaen over gas-bindet når det ligger på arket, løfter det opp og har en flott tekstur. Gas-bindet (med pastaen på) tørker jeg og her har jeg farget det grønt, frynset det opp og limt det inn på siden. Fin bakgrunn til sommerfuglene og det gir liv til siden.

Å drive på med journaling er utrolig lærerikt og ikke minst gøy og kreativt! Og, det er utrolig hva man kan bruke av det man har i huset :)

Takk for at du tittet innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar