mandag 17. desember 2012

Bretting av gave-esker


For mange år siden lærte en bosninsk venninne meg å lage esker av papir med både bunn og lokk.
 
Av litt gavepapir (jeg kjøper ruller med gavepapir) brettet jeg disse 2 eskene.
 
Oppskrift på den 4-kantede finner du HER
 
De kan fylles med små kaker, brente mandler eller hva huset måtte by på :)
 
De brettede hjerten er supre fordi de får en "lomme" i midten som det er fint å stikke et lite kort med hilsen på.

Jeg limer 2 rektangulære (litt tykt papir) sammen og stikker inn små biter av pyntebånd.
 
Hjertene finner du oppskrift på HER
 
En søt liten gave "i-siste-liten" :D





De "gammeldagse" stjernene fant jeg oppskrift på HER
 
Jeg prøve flere oppskrifter men denne syntes jeg var veldig forståelig.
 
Disse "gammeldagse" stjernene synes jeg bare er helt skjønne :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar