torsdag 1. november 2012

Fargeinspirasjon

Når jeg går og ser på en slik bunke med sammenlagte ensfargede stoffer i hyllen på sy-rommet, så BLIR jeg bare KJEMPEINSPIRERT :D

Jeg elsker slike farger ton-i-ton! Er de ikke flotte? 



Resultatet ble dagens veske som jeg har kalt Toner-i-hjertet :D
Den ligger til salgs på nettsiden min som du finner adressen til oppe i høyre hjørne. Der finner du også en mer utførlig beskrivelse av den, målene på den og pris.



Nå blir det klipping av stoff til et reisedokumentetui til et ektepar - altså med plass til dokumenter og 2 pass + litt om-konstruering av grunnmønsteret mitt. 

Jeg fikk en trivelig utfordring fra en off-shore arbeider; han ønsket seg en A-5 mappe med plass til alle "utreise"-papirene sine. 

En utfordring jeg tok på stående fot! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar