fredag 18. september 2015

Make an Art Journal



Jeg hadde en liten bit (25 x 50cm) møbelskinn liggende og fikk lyst til å sy meg en liten art journal.

Jeg brukte oppskriften til Sea Leamon 
I sine videosnutter forklarer hun på en god måte hvordan man går fram for å lage seg bøker (hun har flere modeller).

Jeg brukte Strathmore Mixed Media-papir og brettet meg 6 signaturer med 3 A4-ark i hver. Dette papiret er flott å bruke til de fleste "medier".

Den ferdige Journalen måler utslått; 25 cm x 17 cm.




 Her følger et lite knippe av sider i den nye boka min - og, jeg skal nok lage meg fler for boken ble veldig hensiktsmessig å jobbe i :D






Takk for at du tittet innom siden min :)

2 kommentarer:

  1. Åhhh.....Barbro....dette ser så flott ut :D
    Jeg kunne ønske jeg kunne sittet og tittet i denne i real life....og ikke bare på pc.....det hadde vært en tur i en fargerik, spennende, artig og inspirerende verden :D
    klem til deg :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk til deg Tone :D Du er jo så himmla flink du også og klarer jeg å få deg litt inspirert til å AJ-e litt så blir jeg glad :D En fryd å titt inn på bloggen din også da! :D Solvarm klem i retur :D

      Slett