lørdag 22. august 2015

Art Journal Min Nye Lille

Jeg hadde noe løse akvarellpapirark liggende og i går sydde jeg meg en bitteliten Art Journal.

Når jeg syr slike bøker bruker jeg Coptic Stich fordi denne metoden gjør at boken ligger helt flatt når den er åpen.

Jeg liker jo å holde på med småtterier og denne journalen har sider på  ca. 10 x 14 cm så denne er helt etter min smak :D

Permene har jeg dekorert med Distress Ink (Peacock Feathers, Picked Raspberry og Wild Honey), Gesso, 2 stensiler (Donna Downey og theCraftersWorkshop) og et stempel (gratis med bladet Stamper).



I dag laget jeg den 1. siden i min nye journal.

Siden er en påminnelse til meg selv om å gjøre det

JEG har lyst til og liker.

Jeg bruker nettet en god del som inspirasjon. Det er så masse flott som blir laget rundt omkring i verden og så mange utrolig dyktige kunstnere.
På grunn av all informasjon/inspirasjon jeg "mottar" er det ikke bare-bare å finne sin egen uttrykksmåte alltid.....

......men, jeg prøver og så har jeg det gøy underveis :D



Tusen takk for at du tittet innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar