fredag 31. juli 2015

Art Journal: Lofoten

I dag ble jeg litt nostalgisk da jeg skulle lage AJ-siden i den gamle romanen fra 1958. Når jeg begynte hadde jeg HELT ANDRE planer for siden.

Jeg starte med å lime 2 og 2 sider sammen med Matte Gel - da blir de uten bukler. Så tapet jeg midtsømmen med vanlig malertape for at evt maling ikke skal ødelegge resten av boken.

Deretter la jeg på et lag Gesso før jeg gav sidene et strøk hvit Akrylmaling

Jeg blandet så hvit og grå akrylmaling og svampet den på over en stensil av Tim Holtz; Cargo THS001

I det øyeblikket jeg løftet stensilen opp fra boken var jeg i mitt barndoms Lofoten :D
Jeg kjente lukten av fjæra, så for meg fiskekasser og hørte meg selv rope; Pappa!!!! Jeg har vase på fiskesnøre! Hjeeeelp!

Fiskekroken har jeg laget på samme måte som jeg har beskrevet under MixMedia-etiketten her på bloggen.

Og da mimrer jeg videre.......... :D












Tusen takk for at du tittet innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar