tirsdag 6. januar 2015

Art Journal for the Year


Godt Nytt År alle :D

Det nye året har jeg startet med å melde meg på et kurs hos Joanne Sharpe 

Vi skal lage en "almanakkjournal" med 1 side pr. uke blant annet.

Jeg har bestemt meg og det er mitt nyttårsforsett! til å gjennomføre dette året slik at jeg kan se tilbake på min forhåpentligvis egen "utvikling" fram til en litt uvøren og gøyal stil.



Mitt tema i år er et ord jeg har funnet opp (tror jeg da) og det er Humor-Sapiens. Det har jeg valgt og jobbe med for å minne meg selv på hvor viktig det er å le og være leken og ha det gøy og så er det jo så smittsomt :D


Janurar-temaet mitt er seriøs. Siden jeg har hovedtema HumorSapien vil jeg hver måned velge meg et "negativt" ord som jeg føler er til hinder for det å kunne være fri, nyte øyeblikket og legge vekk unødvendige bekymringer.
Som Per Fugelli sa det så flott; gi litt mer fan og få et bedre liv (gjenngitt slik jeg husker det).

Da ønsker jeg alle et herlig, sprudlende, latterfyllt godt år og takke så mye for at du titter innom siden min :)

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til å se alle de fine journalsidene du skal lage. Spre masse glede. Det er smittsomt :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nå har jeg sagt A så håper jeg resten av alfabetet kommer etter hvert :) Et stort smil og en god klem til deg :D

      Slett