lørdag 5. april 2014

Tag Embossing



Jeg har lenge tenkt på at jeg skulle lære meg embossing og i går ettermiddag satte jeg meg ned og søkte på


Visste du at du kan stemple med Distress Ink for så å bruke Embossing Powder og få et farget ferdig resultat? Distress Ink holder fuktigheten lenge nok på papiret til at Embossing Powder fester seg! :D

Her er resultatet mitt:


Under her ser du bilde av hva jeg har brukt:
*Distress Ink
*Versa Mark Stamp Pad
*Embossing Powder - clear


På den rosa tag-en:

Først sprayet jeg bakgrunnen og lot det tørke godt. Så stemplet jeg med VersaMark, hadde på Embossing Powder og brukte varmluftpistolen. Deretter svertet jeg hele tag-en med Distress Ink og la litt ekstra på kantene.
Jeg brukte Tim Holtz dies og tok ut 2 hjerter. På dem stemplet jeg med DISTRESS INK (black soot), hadde på Embossing Powder og smeltet dette. Det samme ble gjort på skriften.

Den fargerike tag-en:

Sprayet bakgrunnen og stemplet motivet med Distress Ink (black soot). Hadde på Embossing Powder, smeltet det og VOILA!!! 

Dette var gøy, gøy, gøy :D

Takk for at du tittet innom :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar