fredag 28. februar 2014

LO Spring


Nøden lærer naken kvinne og spinne heter det og her ble ordtaket tatt i bruk :)

Jeg gikk tom for scrappe-papir, la mine små grå i bløt og dette ble resultatet;



Bakgrunnen er laget av et aquarellpapir. På det limte jeg fast alt jeg hadde av hvite rester i restekassa mi; papirtape, deler av en kakeserviett, gipsfikser-tape, en utstanset sommerfugl og noen andre papirkutt.

Alt fikk et lag gesso malt over. 
Så mikset jeg mine mine egne farger på små spray-flasker (brukte oppraspet Inktense Blocks) og sprayet så det hele.

Jeg har fått ny printer og den måtte jo testes. Printet ut et foto i 3 størrelser av et foto jeg hadde tatt av årets første selvplukkede blomsterbukett. Kunne jo ikke kaste noen av bildene så jeg brukte alle 3 :)

Fuglene har jeg stanset ut i Fimoleire og hjertene har jeg quillet av 3mm papirstrimler.

Teksten er utstanset fra Tim Holtz alphabeth-dies.








Ha ei god helg alle - snart er det vår :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar