onsdag 27. mars 2013

Blondebukse og blondetrøye


Etter å ha vært litt i tenkeboksen ang mine mønstre til salgs så har jeg kommet fram til følgende:

Jeg kan ikke selge del for del - da blir bloggen min veldig uoversiktlig med alt for mange innlegg (tekninsk utforming).

Så, jeg blir stort sett Å SELGE MØNSTRE TIL HELE SETT SAMLET 

Noen av settene mine - der det er naturlig - vil jeg dele noe opp.

Har du spørsmål, ønsker, tips og ideer så kontakt meg gjerne her på siden (kommentar) eller på e-post. Jeg blir kjempeglad for konstruktive innlegg og kritikk :)




Blondetrøyen har raglanfelling og har stor nok halsåpning til å tre over hodet på babyen. I halsen er det en hullrad (det er det også rundt armene) slik at man kan justere åpningen :)

Buksen har høyt ribbestrikket liv og er også gjort høyere bak slik at den sitter godt utenpå bleien. Den er strikket oven i fra og ned og har ingen sømmer unntatt kilesømmen (8m) i skrittet.



Mønster til blondebukse og blondetrøye str 1 - 3 mnd

Kr 45.-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar