onsdag 6. februar 2013

Smokk-bånd og KoseFølePå


Da har min kjære symaskin fått børstet støvet av seg og vi har hatt det kult noen timer :D

Her har jeg sydd smokk-bånd som kan kombineres med KoseFølePå - jeg spekulerer på hva jeg kan kalle den men foreløpig blir det KoseFølePå - et navn jeg synes dekker godt :D

Inne på nettbutikken min (link til høyre) ligger 5 stykker ute for salg i forskjellig farger/mønstre. Der finner du også en utførlig beskrivelse av dem :D



Også en reisedokumentmappe som rommer pass/boardingpapirer/bank-kort etc til 4 - altså en familie har jeg sydd.

Også denne ligger på nett-butikken min men er allerede solgt :)

Jeg har sydd disse mappene for 1 - 4 personer og de er veldig kjekke og praktiske når man er ute og reiser :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar