lørdag 12. januar 2013

Første Babysett ferdig

Da er det første babysettet ferdig med jakke, lue og sokker.

Alt er strikket i det deilige garnet Merci (50%ull og 50%bomull) på pinner nr 3.

Jakken er strikket etter DETTE (baby 13 - 18) gratismønsteret fra Garnstudio.



Så, var det sokker og lue!

I mangel på gode oppskrifter laget jeg likeså godt oppskrift selv på både sokkene og luen.

Jeg har imidlertid brukt hull-mønsteret fra jakken som mønster på både sokkene og luen.

 Det søte lille hjertet som er dekor på luen finner du oppskrift til HER

Min kjære "antikke" Anne-dukke får være modell.

Håper både blivende mormor og mamma blir fornøyd med settet 

<3


2 kommentarer:

  1. Tusen takk Astrid :)
    Jeg ble veldig fornøyd selv
    og det håper jeg mottakerne
    også blir :)

    SvarSlett