søndag 6. januar 2013

Helg i føttenes tegn

Denne helgen er blitt helgen i føttenes tegn :D

Jeg har strikket og heklet til både  store og små føtter.

Først ute er et par skikkelige gladsokker i str 39. De er strikket på p nr 3 fritt etter DETTE designet.

Jeg brukte ikke opp et nøste av garnet CrazyZauerball som jeg kjøper fra nettbutikken 123.knitt (link til høyre i sidebaren)

Glade føtter i glade sokker :D



Neste par ut er babybootisene LilleBamseMann i str 0 - 3 mnd (sålen er ca 10 cm lang)

De har jeg heklet etter eget mønster i det herlige garnet Merci som er en blanding av 50%bomull og 50% ull. Behagelig, herlig og utrolig mykt  :D

Esken har jeg brettet av gavepapir og sammen blir dette en søt gave til en liten hjerteknuser :D

Disse ligger til salgs på min nettbutikk Piabua - link ligger øverst til høyre i sidebaren.




3 kommentarer:

  1. Ai låvv sokkene!
    Venter spent på garnet! :-D
    Har ikke brukt det før, håper det er behagelig?

    Og de søte små bb-ene da! Du har laget deg et knall-mønster der!

    Fikk lyst på sjokoladeis med fløte+ jordbær på toppen. <3

    SvarSlett
  2. Læstan blei toppers :))))))

    SvarSlett
  3. Så skjønne dere er :))))
    Tusen takk for herlige
    kommentarer :D

    SvarSlett