torsdag 15. november 2012

Straks på tur til London

Om vel en uke drar jeg til London for å møte min søster :)

Vi skal selvfølgelig shoppe litt julegaver, ha en trivelig søster-uke og bare kose oss.

I den anledning har jeg sydd meg selv en mappe for mine reisedokumenter samt en liten matchende lommebok.

Vil du vite mer om disse mappene som jeg syr både for 1, 2 og 4 personer eller lommebøkene så titt innom min nettbutikk :D

Adressen ligger øverst til høyre på siden her. 




Jeg elsker disse batikk-stoffene! De er så lekre i seg selv at de trenger minimalt med dekor :D En liten knapp ble det for å skjule trykk-knappen.

2 kommentarer:

  1. Lekkert, som vanlig. Kos deg i London :))

    SvarSlett
  2. Tusen takk Liv :D Ja, gleder meg masse til å
    treffe søsteren min i London - koselig
    med slik førjulstur :D

    SvarSlett