mandag 5. november 2012

Å skape i skapet Del 1

Vi hadde en gang et skap som egentlig var for godt til å kastes og siden jeg bestandig har elsket miniatyrting tenkte jeg;

Jeg skaper i skapet :D  

.............her er utgangspunktet;


Etter hvert som jeg får tid og anledning skal jeg legge ut rom for rom.

Først ute er VINKJELLEREN! Et MUST for alle trivelige hjem. Den ligger i midten på den nederste hyllen i skapet.

Her har jeg snekret vinreol! Som alt annet i skapet er den laget i SKALA 1:12 Så tegnet og snekret jeg det finurlige skapet på veggen til å slå ned for å dekke på til 2! 
Rødrutet duk, ost, druer, kjeks og vin en koselig aften.
Plakatene på veggene er bare skrevet ut fra nett.

Under den fremste stolen er det en kjellerlem. Den leder ned til jordkjelleren med sukker, mel og potetsekker m.m. Selvfølgelig sitter det en liten mus i på musefellen og lurer på "skal, skal ikke" :)

Vindeltrappen som leder oppover til neste etasje (på bildet nederst til høyre) har min mann laget av lege-spartler og litt kjetting! Dessuten har han vært eletriker for hele prosjektet: Å skape i skapet :)

Nesten slik at jeg ønsker jeg kunne BODD her :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar