torsdag 25. oktober 2012

En blomst i hverdagen

Nå er det atter en ny morgen. Jeg er ennå litt "surrete" i hodet etter å ha laget meg en ny blogg i går. Det skal bli spennende å se om jeg får nettstedet mitt og bloggen til å fungere slik jeg har tenkt framover.
Nå er det frokost og kaffe og litt pc-arbeid før jeg tusler inn på Piabua og setter meg bak symaskinen :D
I dag er planen å sy "veske-rydde-mappe-penaler" - hihi, kjært barn har mange navn og disse er jo så praktiske og gøy å sy.
Jeg synes jeg er så heldig som kan få holde på med mine kreative interesser :D

En stor og varm takk til alle dere som følger nettstedet og forhåpentligvis bloggen min etterhvert så trofast :D


Alle fotoene jeg legger ut etterhvert har jeg tatt rundt omkring meg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar