mandag 11. november 2013

Det er så mye vakkert i verden

Jeg driver nå på med mine journalsider. Det er så utrolig gøy å lage dem og jeg lærer stadig nye ting og få brukt mange av mine kunnskaper.

Jeg starter bestandig med å lage bakgrunnen. For å si det slik; jeg ANER ikke hva jeg skal lage, har ikke noen plan på forhånd - det får bli det det blir :)

Denne siden startet ved at jeg klippet opp små biter av et papir. Disse ble så limt tett i tett (og oppå hverandre) på en A4 side.

Så malte jeg midten av siden i en bruntone og brukte en mørkere bruntone rundt kantene - alt i Akrylmaling.

Før malingen tørket "vasket" jeg siden med en BabySaviett. Når alt var tørt "skyggela" jeg alle små firkanter for å få dem mer fram.




All dekoren er stanset ut av forskjellige hvite ark og alle kanter er sotet ned. Blomstene har 5 lag slik at jeg får litt "dimensjon" på siden.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar